Třiadvacet významných českých neziskových organizací včetně naší nadace zveřejnilo pod hlavičkou koalice Za snadné dárcovství a projektu Darujpravidelne.cz spot na podporu pravidelného dárcovství. Hlavním mediálním partnerem se stala Česká televize.

Cílem spotu je upozornit na výhody pravidelného dárcovství, které zakládá vztah mezi dobročinnou organizací a dárcem. Nejedná se tedy o náhodný dar cizímu člověku na ulici ani o „sváteční“ jednorázový dar na základě medializace nějakého akutního problému, ale o dlouhodobé dárcovství na základě zralé úvahy a osobních preferencí.


 

Jaké jsou výhody pro pravidelného dárce?

  • volba je zcela svobodná, buduje se vysoce transparentní vztah
  • dostává zpětnou vazbu a ví, jak je jeho dar využíván
  • může také blíže poznat organizaci i téma, které podporuje
  • pro neziskové organizace má podpora pravidelných dárců klíčovou úlohu – umožňuje plánovat, nespoléhat se pouze na institucionální dárce a vytvářet s dárcem vztah

„Češi již mnohokrát prokázali, že jsou štědrý národ, který umí podpořit dobročinné projekty. Většinou tak ale činí jednorázově, v případě medializace nějakého akutního problému. Na tyto dárce se ve spotu zaměřujeme – chceme je inspirovat, aby lépe poznali obdarovanou organizaci, a je-li jim sympatická, podpořili ji pravidelným darem, který jí pomůže násobně více.“
Jan Gregor, předseda koalice Za snadné dárcovství.
 

Jak můžete darovat Nadaci Partnerství?

Pravidelný dar nastavujete ve svém bankovnictví (nadační č. ú. je 994404-0449065015/0800) - výše i interval daru jsou pouze na vás.  Váš dar pak bude součástí nadační sbírky, ze které podporujeme například sázení stromů nebo dáváme jednorázové granty na konkrétní aktivity týkající se udržitelného rozvoje

Dále můžete přispět na rozvoj ankety Strom roku nebo na rozvoj areálu Otevřené zahrady.
   
Hlavním mediálním partnerem je Česká televize   
 
                 ceska_televize.png